Nele Vainu

 
Olen olnud juba aastaid hobiheegeldaja ning tundub, et olen seda ka mitmeid aastaid edaspidigi. Mõnest asjad tüdineb ruttu, kuid minu kirg heegeldamise vastu pole raugenud. Minu põhilisteks töödeks on vaibad, tumbad ja istepadjad. Minu esimene vaip sai heegeldatud iselõigutud trikotaažriide ribadest, mille tulemusel oli mu pöidla sõrm nädal ja enam väga valulik. Sellist metsikut lõikumist ma rohkem ette ei võtnud. Minu teine vaip sai tehtud ämma pööningult leitud ketlitest. Kuigi olen katsetanud erinevate materjalidega, on minu lemmikuks siiski loodusvalge trikotaažriide ribad, millest heegeldades tuleb väga pehme ja väga paks jalgu paitav vaip. Oma tööde suhtes olen ma alati väga kriitiline ning tahan saavutada alati sellist tulemust, mis mulle endale väga väga meeldib. Teiste juhendamine vaiba heegeldamisel on minule esmakordne tegevus ning omamoodi põnev. Tahan, et kõik, kes töötoas osalevad, lahkuksid sealt ilusate ja kvaliteetsete vaipadega ning omistaksid endale teadmised, mis lihtsustaksid iseseisvat heegeldamist.